“Один простий прийом”: Як спілкуватися з нервовими людьми, які сильно заводяться

Є люди, які зовсім не можуть тримати себе в руках. Вони зриваються, кричать, починають звинувачувати всіх довкола, вимагають негайно прийняти їхню точку зору на ситуацію, інформує Ukr.Media.

Звісно, будь-яка людина може проявляти емоції, ми ж не роботи. Але мова йде саме про тих, чиї реакції не відповідають складності ситуації. Про тих, хто завжди використовує цю тактику поведінки.

Чому вона так робить? Ось кілька основних причин:

  • Нестійка психіка;
  • Вона звикла, що цей прийом спрацьовує у спілкуванні з більшістю;
  • Їй стає легше, коли вона так чинить.

Зауважте, більшість таких людей не з усіма так поводяться, а тільки з тими, хто перебуває з ними на рівних, або за статусом нижче або в чомусь від них залежить.

Поширені ситуації:

  • Покупець несправедливо зривається на продавця;
  • Керівник довго сварить підлеглого і ще більше себе накручує;
  • Мама/сестра/подруга зривається на більш терплячій дочці/сестрі/подрузі;
  • Колега зганяє невдоволення на інших.

Думаємо, ви самі продовжите цей список, у кожного свої яскраві приклади.

Що робити із такими людьми?

Золоте правило спілкування з токсичними, нервовими, агресивними — це мінімізація контакту. Якнайменше з ними взаємодіяти, залишати територію, ігнорувати.

Але, на жаль, не завжди є така нагода.

Куди втечеш від родича? Або від покупця? Чи від колеги, з яким щодня проводиш по 8 годин за сусідніми столами?

Так от у ряді випадків допомагає такий прийом:

– Мовчати + Пильно дивитись

Він зручний тим, що не треба вигадувати якихось особливих фраз. Не треба намагатися сперечатися, кричати, тим самим витрачати свої нерви.

Ще незаперечний плюс у тому, що ви не йдете на конфлікт, не псуєте стосунки з цією людиною. Так буває, що ми й потім змушені з нею спілкуватися.

Ще два тонкі моменти щодо використання цього прийому.

– Хочете трохи осадити людину, ввести її в ступор?

Дивіться уважно, довго, не відводьте погляду. Зрідка нахиляйте голову, трохи змінюйте поворот голови. Головне — залишайте вираз обличчя незворушним.

– Хочете продемонструвати людині, що співчуваєте їй, емоційно приєднуєтеся до її обурення, але не готові далі розвивати тему?

Мовчіть, трохи на неї подивіться, а потім відводьте очі убік. Можна трохи схилити голову донизу.

Цей прийом хороший у ситуаціях, коли перед вами обурюється клієнт, батько, начальник. Тобто той, від кого ви, можливо, в чомусь залежите.

Головне тут не розвивати діалог, а просто дати висловитись. Найчастіше людині в такій ситуації достатньо того, що ви усвідомили усю складність.

Джерело