Маркетологи продумують кожну дрібницю: дизайн приміщення, розставлені полиці, розташування речей. Навіть музика та запах у магазині повинні змушувати покупців залишитися тут. Як зберегти свої гроші? Нижче декілька популярних лайфхаків, інформує Ukr.Media.
Якість одягу в стокових магазинах може бути нижчою
Стоки користуються популярністю у покупців, які хочуть придбати якісну річ, але при цьому не переплатити. Але не завжди в ці магазини доставляють справжній одяг відомих брендів. Дрібні стоки зазвичай наповнені підробками, які помітно поступаються якістю оригіналу. Перед покупкою зверніть увагу на шви виробу, щільність тканини та насиченість кольору. За цими ознаками найлегше розпізнати підробку.
Часто неякісні копії речей відомих брендів виробляються в Китаї з більш дешевої сировини. Дорогий одяг, який не встигли розпродати, зазвичай просто невигідно перевозити зі складських приміщень до стоків. Деякі великі виробники, які мають власні аутлет-магазини, навіть самостійно замовляють цілі партії низькоякісних копій своїх речей у Китаю, тому що це дешевше.
Штори в примірювальній вішають не просто так
У багатьох магазинах одягу у примірювальній, ви можете побачити штори, які закривають кожну з кабінок. Користуватися ними не дуже зручно: вам завжди здається, що якась частина вашого тіла знаходиться на загальному огляді. Тому, ви намагаєтеся приміряти одяг якомога швидше. Насправді штори встановлені там не просто так. Вони збільшують продажі магазину, створюючи відчуття штучного поспіху.
Покупець не встигає розглянути одяг і подумати, чи потрібна йому обрана річ. Він міряє її, бачить, що вона добре сидить і одразу приймає рішення купити її. Іноді навіть у великих магазинах установлюють мало примірювальних. Це теж збільшує продажі. Ви будете поспішати, щоб звільнити кабінку, і купите будь-яку річ, яка добре на вас лежить.
Контакт із продуктом підвищує продажі
Продавці в магазинах постійно пропонують покупцям приміряти одяг. Уся річ у тім, що контакт із річчю значно збільшує шанси на її продаж. Цей трюк стосується сенсорного маркетингу. Продавець приділяє вам максимум своєї уваги: приносить речі інших розмірів, робить компліменти, забирає непотрібний одяг. Ви будете почувати себе винуватим, якщо в результаті відмовитеся від покупки. Через це, ви придбаєте товари, навіть якщо вони насправді вам не потрібні.
Дешеві товари зазвичай знаходяться в глибині магазину
Тут працює той же принцип, що і в багатьох продуктових магазинах: одяг або взуття зі знижками лежать на нижніх полицях. Найбільш дорогі та популярні речі з нових колекцій виставляють на передній план. Їх ви можете побачити прямо біля входу в магазин. Але не поспішайте брати їх. Пройдіть усередину приміщення, подивіться товари, розкладені на кутових стендах і нижніх полицях. Вони дешевші від тих, що розташовуються в центрі торгівельного залу.
Яскраве освітлення — запорука хороших продажів
Яскраве освітлення — ще один трюк, здатний підвищити продажі певних речей. Найдорожчі речі зазвичай розташовуються прямо під джерелами світла. Лампи привертають увагу покупців. До полиць і вішалок, які краще освітлені, покупці підходять набагато частіше.
Звертайте увагу на цінники
Не завжди продавці намагаються продати вам найякісніший та найдешевший товар. Їх більше цікавлять власні бонуси. Такий трюк зазвичай користується популярністю в магазинах побутової техніки. На цінниках там можна побачити непримітні знаки, наприклад, рисочки, крапки або смужки. Їх кількість позначає бонус, який отримає консультант за його продаж. Чим більше товарів із такими цінниками він продасть, тим вищою буде надбавка до його зарплати. Звичайно, не завжди ці речі бувають неякісними. Але намагайтеся не керуватися думкою продавця при виборі товару.
До того ж не варто чекати святкових знижок і розпродажів. У всіх магазинах побутової техніки вже з кінця листопада ціни починають рости. Їх навмисно завищують у кілька разів, щоб зробити "вигідну" знижку. Насправді ж ви не тільки не заощадите, але ще і переплатите. Якщо хочете вигідно купити подарунки на Новий рік, робіть це в жовтні та на початку листопада.
Сповільнювач швидкості в магазинах збільшує продажі
Заходячи в магазин, ви можете помітити, що полиці та вішалки в ньому розставлені вкрай незручно. Через це покупцям доводиться штовхатися та постійно затримуватися. Це теж підвищує продажі. При розробці дизайну торгівельного залу маркетологи навмисно виставляють «сповільнювач швидкості»: столи, стійки в проходах, екрани. Їх головне завдання — змусити вас пригальмувати. Ви почнете розглядати речі на полицях і захочете їх купити.
Уникайте знижок в день чорної п'ятниці
Багато хто з нетерпінням чекає чорної п'ятниці — головного дня розпродажів у всьому світі. Але навряд чи у вас вийде заощадити на покупках. Торгівельні мережі вже давно придумали масу трюків, які змушують людей залишати більше грошей у магазинах. Наприклад, вони навмисно завищують вартість товару у 2-2,5 раза. Потім вони роблять знижку 50% на нього.
Відповідно, ви думаєте, що економите на покупці, але в результаті ще й переплачуєте. Більш того, деякі великі магазини заздалегідь замовляють партії низькоякісного одягу для сезону розпродажів. При цьому ці речі продають за ціною брендових виробів.
Не надягайте новий одяг, не виправши його
При перевезенні, більшу частину одягу обробляють хімічними сумішами. Вони допомагають захистити тканину від появи цвілі. Тому завжди періть речі після покупки. Хімічні суміші при контакті зі шкірою можуть викликати сильну алергічну реакцію. До того ж ви не знаєте, де побувала річ до покупки. Наприклад, іноді продавці кидають одяг в загальну купу на підлогу для сортування.
Не варто заходити в кафе, розташовані поруч із магазином
Після походу по магазинах ви точно захочете перекусити та трохи відпочити. Але намагайтеся уникати кафе. Як правило, люди витрачають на 20% більше, якщо роблять покупки в торгівельних центрах із розвиненою ресторанною зоною. Щоб залучити клієнтів, такі заклади розпилюють приємні запахи по приміщенню.
Наприклад, проходячи повз кафе, ви можете відчути аромат шоколаду, свіжоспеченого хліба, кави або ванілі. Ви відразу ж подумаєте про те, що хочете перекусити. При цьому ціни в таких закладах сильно завищені. Через це ваші витрати суттєво зростуть.
Дзеркало в примірювальних часто "бреше"
Чим краще річ сидить на вас, тим вище шанс, що ви її купите. Власники торгівельних мереж знають про це, тому всі примірювальні мають яскраве неприродне освітлення. Також і дзеркало може вам "брехати". Зверніть увагу на краї. Якщо вони трохи вигнуті, значить, дзеркало візуально робить вас стрункішою.
Не беріть в руки товар, якщо не хочете купувати його
Якщо ви не впевнені, що хочете купити річ, ніколи не беріть її в руки. Продавці нерідко пропонують доторкнутися до них, щоб оцінити м'якість тканини, природність матеріалів і інші переваги. Намагайтеся ввічливо відмовлятися.
Пропонуючи вам помацати товар, консультанти вдаються до психологічного ефекту відчуття володіння річчю. Як тільки торкаємося до неї, ми вже відчуваємо цю річ своєю власністю. Відповідно, ви з більшою ймовірністю не зможете встояти й купуєте її.
Залиште відповідь